Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Jag & Fiona: Vi är stolta över vår tredje placering! Behövs ingen vidare presentation, den får ni om ni klickar på länken (öppnas i nytt fönster). Vi har så klart mycket annat vi är stolta över också!

Hihi från -08

Jag & Sushi: Det här va lite svårt faktiskt, har visserligen haft henne tio månader nu men det är ju knappt hälften av det som jag har ridit henne. Men vi är stolta över att jag åkte upp till Värmdö själv och provred henne, hon va första hästen jag tittade på, och att det har funkat så himla bra. Hon kunde ju lika värt vart knäpp, jag tittade ju bara på henne en gång. Vi har som sagt inte ridit så jätte mycket men hon är jätte go att hantera och jag är säker på att ridningen kommer funka bra

Charmigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0