Dag 9 - Mitt bästa hästminne

Åh det går ju inte välja ett! Men kan berätta om ett av mitt & Fionas tävlingsminne:

Det var sommaren -09, vi va och tävlade dressyr & precision i Säve. Började som vanligt med dressyren, det kändes som vanligt som att hon va seg och att det gick lite halv bra. Taggade istället för precisionen sen och min enda tanke va att få fram henne ordentligt så att vi skulle få en bra tid, vi har aldrig haft problem med att klarar oss igenom portarna, tji fick jag... Jag hade fullt fokus på att få fart på damen så jag lyckades köra igenom sista porten istället för första, dom hade placerat första & sista brevid varandra så fint ;) Hej & hå diskad

Blev ganska nere för att jag klantade mig så och dressyren kändes skit, men sen kom mina lagkramrater och säger att jag ligger tvåa i dressyren! Blev väldigt förvånad och superglad, vi slutade på en tredje plats av 25 starter sen. Det va verkligen något speciellt att bli placerad ute på en lokal tävling, har bara hänt den gången haha. Det har ju gått ganska bra på KMen men det är inte riktigt samma sak med fyra starter ;)


Visst är hon tjusig? Den blå rosetten är för laget

Kommentarer
Postat av: fridan

åh, duktiga fiona :D vilket fint träns hon har förresten!



sv: ja de ska bli toppenkul med programridning :)

2011-01-26 @ 21:38:09
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0