Våran första hoppträning

Igår var vi på våran första hoppträning ihop, det gick bra. Eftersom jag inte har hoppat så mycket så red vi i en grupp med unghästar och några sent tagna hästar. Det var en del bommar och mycket småhinder för att hitta flytet och känslan. Sushi skötte sig galant och tuffade runt snällt, jag behövde det här lugna även om hon nog tyckte att det var småpotatis att hoppa över. Jag hänger inte alltid riktigt med i sprången så det var perfekt att träna på småhinder. Tränaren tyckte att Sushi såg jätte trevlig ut, en riktig läromästare, och att vi inte skulle ha några probem med att tävla i vår. Nu är det två veckor tills nästa träning så vi ska konditionsträna en hel del, hon blev inte ens svettig igår haha, för att få upp flåset ordentligt. I nästa vecka ska jag försöka åka och hoppa lite med mina hopptjejor!
Efter en joggtur i förrgår!

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt :)

Svar: Ja hihi :)
Jenny Larsson

2013-02-08 @ 11:21:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0