Barbackatur i mörkret

Kom hem sent idag så hann inte rida något vidare, var ute i stallet lite efter 22 så tog en kort barbackatur på någon kilometer. Joggade lite och vågade galoppera en bit innan hon blev lite väl pigg haha, stötte på en älg & lite råddjur, got to love landet! Borstade och pysslade lite sen innan jag packade för hoppträningen i morgon. Går på inringning så det kräver lite planering och framförhållning, vilket ibland inte är mina bästa sidor, men nu är jag föreberedd för träningen även om jag behöver jobba till 16 i morgon.
 
Igår var vi ute på en mysig tur med en del miljöträning, jogg och så tränade vi på lite mer samlad och sansad galopp. Vi var ute i crika 1½ timma, damen skötte sig utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0