Ensam i hagen

Lillan fick vara kvar själv i hagen för några dagar sen när jag skulle rida, hon hade hö som sällskap och de andra hästarna gick i hagen intill så det gick bra. Sushi & Sensation går ihop på dagarna även om hon egentligen borde vara avvand nu. Båda behöver ha fri tillgång till grovfoder på dagarna och det är det inga andra av hästarna som behöver. Jag tar dock in Sensation i stallet själv och pysslar med henne (hon står som ett ljus den lilla stjärnan) och så går hon med de andra medans jag är ute och rider + att hon har egen box på natten. Så tills det dyker upp någon annan lösning så får det funka så här! 

Kommentarer
Postat av: Freja

Svar: Jaaa, det ska bli så skönt! :D Nu gäller det dock att jobba och spara undan pengar, vilket inte är min starka sida haha... ;s

Svar: Haha du är inte ensam ;) Men det brukar gå lättare när man har något att spara inför!
Jenny Larsson

2012-11-19 @ 11:20:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se
Postat av: Anita

Vilken söt :D

2012-11-19 @ 18:48:06
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Liza

Fin hon är!!

Svar: Ja, konstigt är det iallafall! Kul att man kan reagera olika mot hur man verkligen hade förväntat sig! Men skönt i detta fallet, så slipper jag vara så himla ledsen som jag vart senaste veckorna...

Jag tror det kan finnas, men du får kanske leta ett tag! Det finns iaf svarta, eller de mexikanska är (ska) vara svarta eller mörka, i stort sett alla nakna har lite hår på huvudet så nån borde ju kunna få vitt hår tycker jag! Vill du ha modell mindre så är det väl lättare att få en kinesisk naken att bli svart med vitt hår! Har sett många riktigt coola kineser faktiskt! :)) De mexikanska är en underbar ras iaf, kan verkligen rekommendera den från hjärtat!

2012-11-20 @ 23:36:32
URL: http://Lizava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0