Inget föl än

Jag trodde verkligen att hon skulle föla i natt men icke sade nicke, antar att det är jag som är för het på gröten ;) Fölvakan får fortsätta i alla fall, dock inte så lämpligt när jag ska iväg för att tävla i morgon och på söndag är det första Gota omgången så som lagledare måste jag åka dit såklart. Stannande hemma från praktiken idag med tanke på sömnbristen i natt så nu håller jag på med lite tävlingsförberedelser, dressyr & maraton i Berg i morgon som gäller!



Underbara väder, det börjar bli så grönt & fint :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det ser så härligt ut o köra.. Funderar på o köra in ponnyn när han e större även om han kommer lbi d-ponny så kan de vara skoj :D

Hoppas fölet vill titta ut snart. Ska bli spännande o se vad som gömmer sig i magen.

2012-05-05 @ 21:20:01
Postat av: Mikaela

Nu får lillen titta ut tycker jag. Hoppas det gick bra på tävlingen. :)

2012-05-06 @ 06:58:03
URL: http://hallontuttar.blogg.se/
Postat av: jenny

SV till anonym: Jag tycker absolut att du ska köra in, super skoj att ha en häst som både går att köra och rida. Plus att inridningen brukar gå lättare om de är inkörda :) Ja jag hoppas verkligen att hon fölar snart, det borde komma under eftermiddagen eller natten så som hon beter sig nu!

2012-05-08 @ 14:50:19
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0