2012

2012 har börjat och jag har funderat lite på vad jag ska göra med hästarna i år

Fiona

* Tävla några lokala, 2011 kom vi bara ut på KM. Än så länge ligger det bara uppe en lokal i Västragötaland, den femte maj i Berg
* Hittade en clinic i Kungsbacka precis som handlar om träningsfysologi inriktat mot kuskar som jag ska försöka komma iväg på för att få lite inspiration
* Funderar på att bli medlem i Sveriges Shetlandssällskap för att vi lite mer utbud på tävlingar men årets termin har inte kommit upp där än så jag avvaktar lite
* Hitta en körtränare, vi har ingen tränare kvar i Vartofta vilket är tråkigt. Tränade för Rebecka Kristiansson när hon var tillgänglig i Vartofta så tänkte kolla upp om man kan få komma hem till henne och träna. Har för mig att hon bor i Huskvarna så det är ju en bit
* Den 23 feburari är det körträff i ridhuset så tänkte ta reda på lite mer om lagserien mm då, är ju dock ett tag tills dess



Sushi

* Damen fölar förhoppningsvis i början av maj, så länge det kommer ut en frisk krabat så blir jag överlycklig
* Sen ska hon börjas sätta igång när hon har fått mammaledigt ett tag, främst med tömkörning så att hon musklar sig lite innan jag börjar letandet av sadel
* Åka på någon utställning med både fölis & Sushi om det går som planerat, ska ta och bli medlem i Svenska Angloföreningen så att jag får lite koll


Kommentarer
Postat av: Hanna Ling

Sv; Tackar! Din lilla är också riktigt söt och fin! :) Tävlar du ngt med honom? :)

2012-01-13 @ 18:14:08
URL: http://shettisgalen.blogg.se/
Postat av: FIA

Jag håller också på med massor av planer och mål för 2012. Jag är gipsad och kan inte rida, så jag planerar, läser hästböcker och planerar lite till ^^ Satsar på LB dressyr innan året är slut!



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2012-01-15 @ 18:41:21
URL: http://www.fiaalbertsson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0