Träning för Rebecka Tell

Uppdateringen är värdelös jag vet, har haft mycket och göra + att bredbandet hemma är så himla seeegt! Va och tränade dressyr för Rebecka Tell i tisdags, gick väldigt bra. Hon undervisar/rider åt det akademiska hållet och det funkade bra! Jag har vart väldigt skeptisk när min syster har hållt på med "knasiga" övningar hemma men jag har ändrat uppfattning nu. Är nog bäst att jag inte ger mig in på att försöka förklara (rör nog bara till det haha) men kan se till att filma nästa gång (för jag hoppas att det blir en nästa gång)!

Ska träna dressyr för Annica Lindström på måndag och se vem jag bestämmer mig att fortsätta träna för.

Tänkte fortsätta på listan när jag kommer hem, sitter i skolan och väntar på föreläsning!


Sommar!


Kommentarer
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg

Sv; Vad roligt :)

2011-01-20 @ 13:32:53
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0