Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit


Inget speciellt här inte utan allt är väldigt enkelt & billigt. Ett svart träns från Ullared (50 kr!!), en allround (mot hopp) sadel från KenTaur, rött schabrak från Jacson (har bytts ut mot ett annat då detta gav sånt skav i bak), anatomisk gjord från Catago samt ett grönt ulltäcke (är egentligen ett vanligt täcke men är för litet för henne så får extraknäcka som ländtäcke). Har vanligtvis inte skydd på henne om jag inte hoppar (bara fram då) men måste ha det för att reflexerna ska sitta uppe. Damen är förresten klippt nu!


Fiona har en svart loksele, svart baksele och ett svart träns, vet faktiskt inte märket på något av det. Den dan jag får pengar så ska jag köpa en gigsele till henne isället, men har ett körkort att betala före + en massa andra saker...

Kommentarer
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg

Sv; Tycker jag absolut att du ska göra :D

2011-01-23 @ 22:31:43
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Jo det vore jättekul att köra in honom! Har tömkört en del, men har ingen vagn och tiden är knapp i vardagen. Men det vore jättekul!

2011-01-24 @ 11:41:28
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0