Dag 12 - Det här saknar jag

Tiden då jag & min syster kom överens! När vi va mindre red vi ofta ihop och hade skoj men nu förtiden händer det nästan aldrig. Jag kommer ihåg en sommar när vi fortfarande red shettis, då red vi samma runda under flera veckor in i skogen och skuttade över små stockar haha. Nu förtiden har vi ganska olika synsätt på saker & ting och båda har en stark vilja så det slutar oftast med tjaffs om vi ska göra något ihop ;) Men förhoppningsvis lägger det sig så småning om och vi kan börja hänga ihop igen!


Syster och hennes Penny!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: Ja dom är suveräna!

2011-01-30 @ 22:31:24
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: fridan

hoppas ni kommer tillbaks till varandra igen :)



sv: ja superskoj att traven funkar bra nu :D



okej, jag trodde ni bara hade typ 3st men då har ni ju många hästar :D

2011-01-31 @ 07:31:35
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0