Uppdatering!

Ser att ni är flera stycken som tittar in här dagligen och jag antar att ni blir lika besvikna varje gång ni märker att jag inte har uppdaterat ;) Förlåt! Ska sova nu men tänkte bara kika in och säga att vi mår bra, Sushis mage växer och snön har äntligen kommit. Var ute på en barbackatur med Sushi förut och det var så ljust & fint trots att klockan var sex, vi galopperade i snön och ååååh vad mysigt!! Haha går inte att beskriva känslan av att sitta på en underbar häst som tuffar på i snön med öronen framåt
Ska försöka lägga upp lite bilder i morgon, så länge en bild från förra vintern

Kommentarer
Postat av: mikaela

Så roligt, hoppas att allt kommer gå bra. jag har länge velat att Sushi ska få bli mamma men min träning har kommit ivägen och man har sagt att det får bli senare. Nu har du äntligen gjort det som jag så länge velat och det gör mig glad, tror Sushi kommer bli en toppen mamma och jag tror att om du i framtiden skulle ta föl efter ett fullblod kan du nog tjäna pengar på denna då hon var en bra galoppör, det var hennes tränare som vi ännu känner som sa det. Fast jag skulle nog inte ha klarat det, svårt att sälja dem små söta ju.



Jag saknar denna dam och tänker på henne nästan varje dag. Jag saknar att sitta på hennes rygg och springa för allt vi kan över ängar och jag saknar att sitta på hennes rygg inne på tävlings banan. Men jag är glad att hon hamnade hos dig där hon verkar ha det så bra. Det gör inte lika ont i hjärtat då.



Krama om henne ifrån mig.

Mhv Mikaela

2011-12-07 @ 14:00:34
URL: http://hallontuttar.blogg.se/
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Jag har en tävling i min blogg var gärna med :)

Vinn ridstrumpor eller en buff!

2011-12-13 @ 13:34:16
URL: http://missbelinda.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åhh vad härligt det ser ut! Här har vi mest is och mörker än så länge :/

2011-12-14 @ 20:07:23
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0