Bättre sent än aldrig

Här är man inte rädd om livet! Spillde lite matolja när jag smorde Sushis mugg och katterna blev som tokiga, kom farandes från alla håll och rusade mellan benen på Sushi som lugnt mumsade vidare på höet. Tur att man har en lugn häst ;)

Twist har fått prova på att vara handhäst när jag kört Fiona i sulkyn, båda två sköter sig galant och vi skrittar, travar & galopperar


Två av mina kusiner var här för ett tag sen så de red på Fiona & Twist, mina små guldhästar!


Nu ligger det äntligen snö på marken (gjorde det för någon vecka sen men det försvann) men får se hur länge det ligger kvar. Har städat hela dagen så nu ska jag smita ut till hästarna, Twist får gå på släp efter Fiona och jag & Sushi ska ta oss en barbackatur sen. Har nog dessutom stallet själv idag så det kommer bli en lång eftermiddag, vi har hela elva hästar nu så ska uppdatera den fliken någon dag!
Ha det bra tills vi hörs nästa gång

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0