Veckan som varit (20)

FIONA

Måndag: Ingen tid
Tisdag: Körde henne en liten runda i skritt & trav
Onsdag: Kommer inte ihåg om jag körde henne eller inte...
Torsdag: Ingen tid
Fredag: Ingen tid
Lördag: Ingen tid (va på Axevall och körde puppelina vilket gick toppen! nicki fölar vilken dag som helst!!)
Söndag: Körde henne en runda med blandat grus, gräs & asfalt på cirka 6 km. Växlade mellan alla tre galna gångarter!

Ännu en usel vecka, som dom sista :( Vart mycket andra saker den veckan men det ska ju inte hon få lida för egntligen... Men nu SKA jag sätta igång henne ordentligt igen!! Ett av mina mål sommaren -10 är att tävla henne så nu får vi ju fasen sätta fart...

SUSHI

Måndag: Vår första dressyrträning och den gick bättre än förväntat!
Tisdag: Skrittade henne en runda
Onsdag: Kommer inte ihåg om jag red...
Torsdag: Ingen tid
Fredag: Ingen tid
Lördag: Ingen tid
Söndag: Red ihop med Emelie & Brava, skit härligt tills Sushi tappar en sko... Hon blev skodd i onsdags... Aja hovis kommer i morgon och slår på en ny som tur va! Hela den kvällen va kaosig här

Vår första träning är avklarad och jag är väldigt nöjd :) Dåligt med motion här med men nu kommer vi igen!

Får se om jag får med videon här nu då! Vi har mycket kvar men det går åt rätt håll i alla fall :) Vet inte vad det är med min sits, den ser så ansträngd ut?! Och så måste jag RÄTA PÅ MIG!!! När jag hade underbara Dodde och hans skitsadel va ju stolsisten enorm så det kanske sitter i?!

Hittar inte hur man laddar upp videoinlägg från Vimeo, någon som vet??!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Sv. Ja, hon är fin. Hoppat 1,50 om jag inte minns fel, men nu är hon avelssto :)

2010-05-24 @ 21:17:47
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0