Fiona 24 & 25 maj

Igår körde jag ett litet konditionspass med henne. Skrittade fram som vanligt och joggade sen ca 3 km, hon va inte det minsta anfådd eller svettig efter det. Hon måste ju ha tappat lite eftersom det inte har vart så mycket körning dom senaste veckorna men der känns som att hon har en bra grundkondition. Så ja vi kör på nu och och jobbar för toppkondis!

_______________________________________________________________________________________________

Idag tog jag en promenad med damen på cirka 4-5 km kanske. Skrittade på i ett friskt tempo och lite småtrav! Så länge jag tänker framåt och går motiverat så är hon på men när jag sackar lite då blir hon lat, men ja det r ju för att jag segar, hon är ju inte dum ;)

Förresten så har oljorna kommit så ska nog hämta ut dom på torsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0