Dagens körpass 18/5-10

Idag körde jag Fiona en liten runda på 4 km eller något, skirttade & travade bara. Hon gjorde tre galna hopp för ingenting, knashäst!
Sen fick hon komma in efter det (vid 19 någon gång) för hon börjar få sånt bekymmer av knotten! Ska beställa hem två olika sorters olja nu som man ska böanda ihop och hälla på så kan det funka mot exemt! En från körklubben gjorde det på sin nordis och hon hade kvar all sin man efter sommaren och hon brukade skubba bort allt. Så jag hoppas att det funkar lika bra på Fiona :) Det är ju dock väldigt inviduellt så vi får väl se!

__________________________________________________________________________________

sen skrittade jag Sushi tre km eller något, gjorde nog gott med en genomkörare igår för idag va hon mycket mjukar i sina sidor! Har kikat på filmerna sen igår och jag tittade inte ner så mycket som jag brukar men jag satt ändå inte helt rakt. Måste komma bak med axlarna, tränade på det lite idag och då blev hela sitsen mycket bättre!
Damen blev äntligen rundskodd idag! Hovisen fick dock inte på skorna som dom fd ägarna skickad med vilket oroar mig lite. Dom sa att hon behövde verkas ner till den storlken för att hovarna skulle hålla sig fina men vår hovis sa att det va omöjligt... Får hoppas att detta blir bra i alla fall!

BLIR TYVÄRR INGA BILDER JUST NU FÖR BREDBANDET SPÅRARA UR SÅ ALLT TAR TUSEN ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Sv. Tack, det värmer :)

2010-05-19 @ 20:48:34
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0