God kväll 7/3-10

Hej på er!
Denna dag blev inte så lång som väntat utan har bara kört pållarna & vart på US möte.
Körde Fiona en lite längre runda idag på 5-6 km i joggtempo. Hade egentligen tänkt att köra ganska mycket galopp men vägen tillät inte det.
Sen skynda sig att mocka & fodra och iväg på US mötet. Blev lite stressigt men de va för att jag satt inne på arschlet halva dagen utan att göra något ;) Mötet var roligt och de verkar bli ett riktigt bra år :) Fick även med mina tre pokaler hem äntligen!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Va kul att hitta någon som jobbar med sina shettisar. Jag har en tjej född 04 som jag försöker köra in. Men jag har fegat hela hösten, tömmkört, tömmkört och tömmkört. Men när jag läste din blogg så grävde vi fram en uråldrig (timmer)släde. Den drog hon som om hon aldrig gjort annat. Jag fegade bara en dag med den och gick och drog den brevid henne. Är så rädd att hon ska bli skrämd. Vill så klart ha en säker körhäst.

2010-03-08 @ 10:28:19
Postat av: Ina Jacobsen

Nämen, vilka fina priser! Vad har du vunnit?



ha de gott

2010-03-09 @ 07:15:44
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0