God kväll 4/3-10

Veckan har gått fort men jag har hunnit med pållarna varaje dag än så länge, planen är körning i morgon & på söndag och vilodag på lördag.
Körde Emma först idag, sen mocka & strö och så hämta Fiona. Borstade och selade och körde vardagsrundan plus en liten extra bit på asfaltsvägen. Damen va pigg som bara den och ville bara dra på, fick henne att jogga sakta men de va långt ifrån uppskattat! Lite an enrgin skulle gärna kunna få komma i ridhuset istället ;)
Sen va det bara fodring och vatten kvar och sen natta dom små hjärtegrynen!
Har vart lite ont om tid dom senaste dagarna så har inte skrvit så mycket. Anledningen till varför jag inte skriver ett eget inlägg om Fionas pass varje dag är för att de inte blir så mycket mer än vardagsrundan på vardagrna i varierande tempo.

Haha Emma va så söt i söndags när jag skulle ta in Fiona när vi skulle åka och träna. När jag precis stängt trådarna efter oss så smiter Emma ut och sen följer hon oss som en hund. Jag gick bort till nya stallet och hämtade min hjälm och vände där inne och så ut igen och ner till mitt stall. Och hon gick snällt efter oss tills jag skulle in i mitt stall, då stack hon på äventyr den lilla busen ;)

Om någon vill vara snäll och förklara hur man laddar upp en videoinlägg så kan jag visa filmerna från träningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0