God kväll 17/3-10

Blir mest God kväll inlägg nu men ska skriva ihop lite andra inlägg och ha på lager!
Kom hem tidiagre idag (en timma) så gick ut och körde Fiona vardagsrundan i joggtempo. Idag var hon lite piggare n sista jag körde henne i alla fall. Nu försöker jag få tag på någon bra hovslagare som kan sko henne = inte det lättaste!
Gick in en snabbis och trampade sedan iväg för att köra Puppelina. Vi körde på vägen idag också, haha idag va hon lite tittig och hoppade för snödrivor men det gick bra. Hon va även lite piggare än vanligt men det är bara kul. Nivole utveckals framåt hela tiden så det kommer förhoppningsvis gå bra för henne i framtiden :)
Vilade lite och gick sen ut och gjorde stallet och tog in Fiona!
Hoppas ni har haft en bra dag!



Jag blir glad i hela kroppen av den här bilden! Min fina fina pålla som jag aldrig kommeer göra mig av med!
Och hehe jag har byxor på mig, dock väldigt korta shorts ;)

Kommentarer
Postat av: fridan

åh vilken härlig bild :D:D



jo setet känns riktigt onödigt när jag tänker efter :P har du ingen fast hovslagare? :o

2010-03-17 @ 22:16:49
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken härlig bild.

Tävlar du på nåt sätt i körning med henne?

Är inte så inne på det där med körning mer än att jag tyckt det varit riktigt kul när jag kört.

2010-03-17 @ 22:40:45
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Vilken underbar bild!! Får mig att längta till sommaren ännu mer! Jag har redan planerat hur jag ska lägga upp träningen av Loke...planerar att köra honom två-tre dagar i veckan och övriga dagar får Cecilia rida om hon vill eller så ska han jobbas på andra sätt.

2010-03-18 @ 17:58:20
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0