God kväll 10/3-10

Evening!
Började hästdagen med att köra Emma och fortsatte sen med Fiona. Henne körde jag till Kilingen, också en sväng på ca 3 km fast återvändsgränd. Idag fick hon galoppera åp för full rulle, mycket uppskattat. Haha ibland på raksträcka så böt hon galopp utan anledning, tokfia!
Sen mocka & fodra och ta in fjordningarna.
I morgon är det en träff i ridhuset för tävland, funktionärer, licentagare osv som heter Lyckoträffen. Skulle behöva åka dit men måste hinna med att köra Emma + att jag har lite administrativt att göra på Glamour som har blvivit försummat... Hmm får se hur jag gör, Emma ska köras iaf!
Nu ska jag krypa ner i sängen och se klart på Luftslottet som sprängdes, natti!

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

sv: eftersom jag är en nybörjare hade jag inte en aning om att det var tvång? isf har vi ju inget val, ska bli kul att se Amigos små skor isf ;)



Jag lovar att lägga utt svar, om jag får något ifrån SSS!



Ha de gott

2010-03-11 @ 08:31:45
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: fridan

administrativt att göra på glamour? :O va? :D:D



jag har bra kontakt med både nuvarande och tidigare ägare så fått bilder av dom :)

2010-03-11 @ 18:52:54
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0