Emma 1/3-10

Idag körde jag Emma själv med däcket igen, hon skiter fullständigt i att de låter och tar i men tycker de är läskigt när linorna åker neråt på benen i svängar och trycker på. Så när jag kom hem så körde jag lite på volt för att hon skulle vänja sig, blev dock mest en massa protester. Hon stannade, lättade lite i framdelen och baggade men de är bara att vara lugn och smacka på. Körde ner med henne där de låg lite snö istället så att de skulle gå lite tyngre och då lugnande hon sig ett tag och gick fint så då avslutade jag. Det blir lite sån övning men sen så ska jag sätta för henne för lunningsbågen :)

Tyvärr inga nya bilder

Kommentarer
Postat av: fridan

hha dét tycker jag :) killar behöver inte älska hästar men de måste ändå förstå att det tar tid :)



vad är lunningsbågen för nåt? :)

2010-03-01 @ 22:30:01
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Sv; Vad bra, haha :)

2010-03-03 @ 08:50:38
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0