Gårdagens ridpass

Igår hoppade jag lite med Sushilicious, kul kul! Började med att värma upp & lösgöra innan vi skuttade lite gymnastikhopp, en serie på tre hinder. Sen hoppade vi lite högre språng runt 1 m men haha det gick väl sådär, hon hoppade ju och så men vet inte vad det var med min sits igår! Va varmt och jag orkade ingenting, orkade knappt sitta upprätt i sadeln... Så red inte så länge men några skutt hann vi allt med.
Damen slarvar gärna med frambenen när hon hoppar, hoppar ojämnt med dom, men kommer hon lite fel så att hon får anstränga sig lite så hoppar hon ordentligt.
Testade Malins hoppsadel igår och gud vilken skillnad!! Mycket goare att sitta i än en dressyrsadel


Haha en glad Sushi & en glad Jenny studsar


Här hoppar hon i alla fall lite bättre men min sits, stackars häst... Får nog jobba på tekniken där lite ;)

Nu väntar jag på emelie så att vi kan rida ihop!


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Nu är jag hemma igen, utvilad och redo för jobb ;)



vad mysigt det ser ut, är det ert hus i bakgrunden?



ha de gott

Kram

2010-06-27 @ 09:24:38
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fina bilder! :)

2010-07-12 @ 16:52:54
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0