Tävlingsdags

Nu har jag anmält mig & Fiona till en tävling, dressyr & precision i Vartofta den 21 augusti. Med tanke på att vi inte är igång nu så blir de full fart med igångsättning nu! Sulkyn är fortfarande inte lagad men får lösa det på något annat sätt tills pappa fått ordning på den. Är ju ca en månad kvar och hon har hyfsad grundkondition så kör vi igång nu så ska det säkert gå bra, inte lika krävande som om de hade vart dressyr & maraton.
Jag & A har pratat om att vara med med Arnold också men vi får se hur de blir med det. Om han kommer igång tillräckligt, om vi hinner träna någon dressyr osv. Tänkte köra hem han hit idag och försöka mig på lite dressyr med han.
Nu ska jag bara lösa ny licens så är jag och Fiona iordning pappersmässigt. Om vi ska ha med Arnold så ska han mätas mm så vi får se om de går att lösa!


Kommentarer
Postat av: fridan

jaa tycker det är mysigt med stora flockar :)



åh vad kul att du ska tävla med fiona!!

2010-07-19 @ 22:24:26
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Matilda

Inget regn här idag i alla fall. Kom det nåt hos dig?

2010-07-19 @ 22:30:31
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0