Morr

Nu fick jag ett mail om att första lagserien går av stapeln 1 maj, sista anmälningsdagen är den 12 april. Jätte kul att man får reda på det två dagar innan anmälningtiden går ut... Aja de är nog tyvärr inte så aktuellt att vara med då ändå, dagen efter Valborg är ingen bra dag att gå upp tidigt på ;) Sen ska de va en i juni än som inte är fastställd än och så en den 11 juli ev. i Tranemo. Det är dock dagen som jag åker hem från Falsterbo så den är körd också. Sen är de en sista den 21 augusti, detta gör ju att jag kan vara med på max 2 stycken... Tråkigt, ska kanske försöka starta någon annan tävlingen också utöver lagserien men de verkar vara så jäkla dyrt. Verkar inte som att jag kommer få något sommarjobb heller så vi får se hur den här somaren ska gå ihop.

Fick ett till mail från körkomitén om en träff för oss som kör i klubben den 19 april, roligt! Den ska jag i alla fall försöka komma iväg på.

Hur går det med eran tävlingssäsong? Har ni börjat starta än? Hur har de gått? Är ni bara i planeringsstadiet?

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: Haha, vad kul att några märkt det ändå! Det är bara jag som är trög, haha. Mitt eget namn liksom och jag förståod inte på en månad! Tokigt ;D

2010-04-11 @ 00:22:26
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad roligt det låter med massa träningar och tävling! Jag vill också... Dock har jag inte ens hittat en körtränare ännu häromkring så antar att det dröjer för våran del...

2010-04-15 @ 00:35:59
URL: http://kjarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0