KM med Fiona!

Uppdatering från gårdagens lyckade tävlingar med Fiona, dressyr, precision & mataron.
Första klass var dressyren där jag lyckades köra fel, ovanligt va?! *morr* Ökningarna satt inte någonstans överhuvudtaget och vi fick en 4 på båda två , dom har aldrig vart så dåliga! Fiona var jätte seg och verkligen inte på hugget, hon ömmar i bakfötternas så kan vara så att "hovis" har skott knasigt så att hon kände av det, eller så var hon bara seg. Där slutade vi på andra plats utav tre starter.
Sen var det precision där hon också var jätte seg fast det gick på gräs. Vi tog oss igenom grundomgången felfritt och fick då köra omkörningen. Den gick också felfri fast ganska segt men vi lyckades vinna den klassen =D Här var det fyra startande.
Sen senare på dagen så var det dags för maraton, ingen sträcka idag utan bara hinderkörning på fyra hinder. Här tände hon till lite, det var dock snorhalt fast att hon var broddad! Jag svängde lite sent i några portar men hon klarade upp det. Även här lyckades vi vinn =D Duktiga pållan!!
Så jag är supernöjd med helgen :)

Framskrittning innan dressyren =)


Dressyren, min syrra lcyaldes inte ta några super bilder tyvärr!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Va kul att det gick bra! :D

sv: tack för tävlingsbidraget och kul att du ville vara med på min andra tävling också! Lycka till :D

2009-10-25 @ 18:37:04
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0