Hösten är här!

Brr säger jag bara, det är svinkallt här & har regnat största delen av dagen. Tidigare i veckan har det bara vart kallt men nu kommer regnet också. Tänkte pallra mig ut och tömköra Dodde nu, får se om jag kör Fiona senare... Motivationen blir inte direkt bättre utav skitväder :(

Coop ringde mig igår och undrade om jag ville komma på intervju för kväll & helg jobb på måndag, ett soklart ja från mig! Vore ju underbart om jag kunde få det, så hoppas hoppas nu. Det handlade om 9-10 timmar i veckan vilket borde landa på runt 600 kr/vecka vilket inte hade suttit helt fel. Men det är somsagt bara intervju så jag ska väl inte hoppas på för mycket. Men om det blir så så kommer Dodde förhoppningsvis ha en ny sadel i slutet av oktober =) Tiden däremot om jag börjar jobba på Coop är en annan femma, 2 jobb & 2 hästar hur ska det gå?! Jaja ta ett problem i taget, är ingen ide att bekymra sig över något som inte har hänt än!

Ska uppdatera mer sen men just nu känner jag bara blä för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0