Jo men jag lever!

Ursäkta att bloggen har legat nere ett par veckor, men det har inte vart så mycket fart kring hästarna nu ett tag. Lite uppdatering:

Fiona: Har bara vart ute och skrittat och små joggat lite samt stått en del, skulle tränat idag men det körde ihop sig så hade ingen skjuts. Nu ska hon igång ordentligt igen!

Dodde: Kära goa Dodde! Det har tyvärr blvit så att vi måste lämna tillbaka honom :*( . Var hos en sadelutprovare i tisdags och det visade sig att jag behöver 17,5 tum för att jag är så lång men det går inte lägga på honom mer än 17 tum för att han har så kort rygg. Vilket ger ännu ett dödläge och detta går inte att lösa! Uppsägningstiden är tre månader så han kommer stå kvar här under de här tre månaderna, om inte ägaren hittar en köpare för då åker han. Så himla tråkigt, min goa mysiga häst som jag hade planerat så mycket skoj ihop med och nu slits allt bort, hoppas bara ägaren hittar ett bra nytt hem till honom!

Så har väl böjat kika på lite annonser redam, jag vill ju kunna rida :( Helst vill jag ha en arab men det kryllar ju inte direkt av höga arber til bra priser ellet utlån :( Annars blir det väl ett fullblod kan jag tänka mig, aja vi får se vart det bär av!

Ska försöka komma igång med bloggen nu igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0