Tävling på lördag!

På lördag ska ju jag & Fiona åka iväg till Säve och tävla dressyr & precision lätt klass, vi tävlar med lagserien för Vartofta Rid & Kör Sällskap. Jag känner mig jätte dåligt förberedd, har knappt hunnit träna någon dressyr ilket inte är så bra men bara vi kommer över 55 % på lördag så är jag nöjd. Precisionen är vi ändå rätt säkra på (har vart i alla fall) men det ska nog gå bra. Bara jag är med och styr ordentligt och i tid och vi håller god fart så, ska dock träna i alla fall en gång till innan lördag. Det stora problemet är väl hennes skor, 3 av 4 är lösa. Hovis lovade att komma före fredag så jag får köra lite försiktigt med lösa tills han kommer. Dressyrprogramet sitter inte heller helt men det är väl det minsta problemt. Men i alla fall ryggning är det stenhård träning på tills på lördag både förspänt & utan sulky, det måste ju faltiskt gå rakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0