Buspållan

Tänkte börja ta tag i mitt liv idag och satte därför Fiona framför vagnen och gav mig av mot S, har ju inte vart där på evigheter och nu behövs det cash. Jag har haft fullt upp och så har det bara inte blivit så att jag åkt dit så det var nog över en månad sen jag var där! Fick reda på att det ändå inte gått att köra dem på tre veckor pga underlaget så det känns ändå skönt. Har blivit medbjuden på middag på Axevalla i morgon kväll så de ska bli skoj :) Vi har inte bestämt någon dag jag ska jobba än men det blir väl bestämt i morgon. En viktig grej av prickad på min lista! Tönten Fiona har börjat bli rädd för allt & inget, idag var snödrivor det stora hotet ;) Glad nyhet är att jag ska åka och kika på ett fullblodssto förhoppningsvis! Uppdatering kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0