Premiärdrattning av Dodde ;)

Idag drattade jag av Dodde för första gången, haha rätt bra gjort har ju haft honom sen i slutet av augusti -08 =) Vi skrittade på långa tyglar och helt plötsligt far han iväg i ett stort hopp åt sidan, jag tappar ena stigbygeln och hänger mig kvar i tyglarna (stackars pollen) och ena foten. Jag hinner tänka att jag kommer aldrig upp härifrån så jag släpper allt och dunar i backen, lojal som herrn är så stannar han direkt när jag dunsat av! Gullis! Tappade luften och fick lite ont i rumpan ett kort tag men de gick över ;) Red vidare, vet inte riktigt hmm ja vi travade & galopperade lite ute idag. Har märkt att de kvittar hur långt fram jag landar jag sätter mig ändå för långt bak. Knepet är att resa sig rätt upp i traven, keep on going!

Oj vilket rörigt inlägg! Slänger in lite bilder =)


Doddes ena hagkompis Dora =)


Dodde & hans BFF Saga (;


Dodde (:


Bonusbild (kass dock) på en av kissebebisarna, söt va ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0