2013

Long time, no see! Herregud jag har ju inte uppdaterat på nästan tre veckor, inte för att det har funnits så mycket att uppdatera. Hästarna har legat på is ett tag, har inte haft motivation till så mycket överhuvudtaget, plus att jag har haft en massa annat roligt för mig. Men nu är det ju som välkänt ett nytt år vilket betyder nya tag, right? I morgon fm är jag ledig så då tänkte jag ha lite kvalitetstid med hästarna, vet ju hur himla bra jag mår då.
En av de bästa sakerna med 2012, så himla glad för henne :')

Kommentarer
Postat av: Katarina

Söta lilla Sensation :) Så himla fin bild, kan det bli mer sommar än så?

Svar: Iiiiih blir varm i hela kroppen när jag kollar på dom här bilderna :)
Jenny Larsson

2013-01-04 @ 16:35:20
URL: http://teaaftereight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0