Utan mamma för första gången

Idag så fick Sensation vara kvar i stallet medans jag red på Sushi. Jag tänkte att hon kunde få ha med sig Sally i boxen för de är så bra kompisar, men det var ingen bra idé. Sally har nog ADHD kom jag fram till, och Sensation ville bara vila så jag stoppade Sally i spiltan bredvid istället. Inte nog med att hon verkade ha ADHD, hon var inget stabilt psykologiskt stöd heller, hon gnäggade minst lika mycket som Sensation när Sushi inte var i stallet haha.
Jag skrittade bara en kvart ute i paddocken då jag inte ville gå för långt ifrån stallet om lillan skulle få ett spel där inne. Hon gnäggade en del men försökte inte klättra ur boxen i alla fall.
Nästa gång ska jag ta in något stabilare sällskap haha.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Lilla mamma ser uppmärksam ut ;)

Det är såhär att jag och min familj ska ner till Ullared imorgon och blir kvar tills på onsdag. Igår kom jag på att varför inte svänga förbi och säga hej till Sushi på hemvägen? Så nu frågar jag dig Jenny om du har tid och vill, får vi komma på onsdag och krama om Sushi och titta på henne fantastiska bebis? Förlåt om jag kommer med så kort varsel och jag förstår absolut om du inte har tid.

Mvh Mikaela

2012-09-30 @ 20:41:18
URL: http://hallontuttar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0