Med hälsningar från...

Min kamerasladd är borta någonstans i de norrlänska skogarna och kameran är stendöd. Som tur är så har jag ett SD-minneskort så jag kan få in bilderna i datorn genom min sketna telefon (något duger den faktiskt till), det går ju dock inte att ta några nya bilder. Här kommer ett gäng halvdåliga bilder tagna med min mobil, på önskelistan just nu: ny kamerasladd och en ny telefon med bra kamera, tack! Jag struntar i att anmäla oss till stamboksföring och fölvisning, lillan är lite tunn så känns inte kul att åka ut med dem då. Var och köpte fölfoder igår som jag ska börja fodra på den lilla lite med. Eftersom att jag har tänkt att behålla lilla snäckan så kan jag lika värt stamboksföra Sushi nästa år, lite tråkigt men bättre att vänta.
Matte väcker mig i min skönhetssömn!
Så här grå och fin har min fasta skinka börjat bli!
Spanar efter mamma som travar iväg, bakom min snygga gestalt ser ni min nya kompis Hillan.
Det är svårt att nå till maten med så långa spiror som jag har!
Namnam!
 
/ Sensation
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0