Oooops!


Hela hjulet gick åt skogen när jag var ute och körde häromdagen, tur att Fiona är snäll och stannar! Dålig tajming, skulle ha dressyrträning för Yngve Käll på söndag men dert kan jag ju glömma nu. Får sysselsätta damen med lite annat tills jag fått fram ett nytt hjul. Tänkte ta en promenad nu för att offroda och klättra i skogen, då får jag träning samtidigt ;)

Så här söt är Fiona i sitt täcke, lite stort i fram visserligen men det funkar.

Låt mig presentera min prototyp av Sofia, två 25liters dunkar fyllda med vatten. Använder mig av dessa när vi ska styrketräna så att det inte kommer som en chock med 50 kg extra på tävlingsdagen. Jätte bra träning som ger resultat! Nu när sulkyn är kaputt får jag hitta på någon annan styrketräning, harva eller dra stockar funkar nog bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Tack för kommentaren.

Åh vad skoj o se att du fortfarande bloggar. Och spännande med föl! Måste vara riktigt pirrigt!

2012-04-20 @ 21:48:02
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Rebecka

Dessa vagnar!! Jag har punktering för fjärde gången i år, hål i "ytterskalet". Surt.



Fin hon är Fiona i sitt stora täcke =)

2012-04-22 @ 20:35:38
URL: http://aponnytraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0