Terrängträning på Hajjerna

I kväll så har jag & Sushi vart med på terrängträning för Rebecka Tell på Hajjerna, min syster släpade med oss (Eller ja släpade och släpade...) Vi skuttade runt och hade kul i alla fall! Jag har ju varken hoppat henne eller mig själv särskilt mycket, hon är ju dock hopptävlad för nått år sedan, så med tanke på det så tyckte jag att vi skötte oss bra. Trodde att hon skulle bli heltossig då hon blev lite stressad när vi kom dit men så fort jag kommit upp blev hon kolugn haha.

Ni måste erkänna att min hoppstil är av världsklass?;) HAHA
Vi började med att värma upp såklart och började sedan hoppa lite små stockar, gick vidare till lite andra små stockar + en kulvert. Ett litet upphopp samt nedhopp, jag höll mig till de låga haha! Sen på slutet skulle vi ner i vattnet, damen är inte ett stort fan av vatten direkt. Vi lyckades ändå plaska oss igenom några gånger men jag var nära på att flyga av en gång, det hade vart nått ;) Hon tyckte att det var livsfarligt när det skvätte på henne stackarn...

Ska korta lädrena lite mer till nästa gång så får jag kanske lite bättre ordning på min lååååånga kropp!

HÄR finns ett filmklipp, går dock inte lägga upp i tråden men kika gärna på det :) Vet att jag behöver räta upp mig haha.....

Kommentarer
Postat av: fridan

men gud vad kul det ser ut! :D fina ni är!!



sv: jag förstår inte heller...

2011-05-06 @ 13:45:03
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh vad roligt, blir bara lite avundsjuk (;

2011-05-09 @ 16:55:29
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0