Hoppning med doddz!

Idag hoppade jag Dodde i padocken =) Började med en lösgörande cavaletti övning som jag hittade på hästhoppning ifokus. Lade upp tre bommar, sex meter och sen tre bommar igen. Red först rakt över tre gånger, sen en volt efter varje serie och sist två volter på varje serie. Han gick toppen & de va ett bra avstånd! Sen satte jag upp ett litet hinder på 60 och sen ett på 80 bakom, som en studs. När vi klarade de så höjde vi till 95 & kom över :D Höjsrekord för mig!! Dock en hel serie vägringar men de tar jag på mig, red inte ordentligt... Men vi kom över =)

Dodde rullar sig i hagen, måste läsa min kameramanual så att jag vet vad jag ska använda för inställning när det är mörkt för nu ser man ju inget :S

Finisen i hagen efter =) Dock ser ni ju inte något -,-

Kom ju hem från Varberg igår, var inne på Ullared när vi var där nere och fick tag i ett par vita strykkappor till Dodde =) Körde Fiona en joggingtur med lite galopp igår också , de tyckte hon va gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0