Lyckad träning!

Jag & Sushi hade våran tredje dressyrträning idag och även den bästa hitills! Förra träningen så gick hon fint och avslappnat de sista tio minutrarna och idag gick hon så hela passet. Annika sa att det var jätte bra jobbat på bara två veckor vilket va väldigt kul att höra. Visst är det väääldigt långt kvar till top nocht men det känns så himla bra att det börjar hända något :)

Nu ska jag öva på att hålla henne rak och inte överböja henne, hålla stöd på ytter (tappar det hela tiden, var visserligen lite bättre idag) samt ha tempo, inte för sakta.

Det är sådana här moments som ger en motiovation till att hålla igång! Ser fram emot nästa träning om två veckor :)


Haha ännu en failbild ;)

Jag hann med att klippa Fiona, hon är numera några cm tunnare på halsen, och köra henne före träningen. Det är ganska skönt att träna sent på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Jocke.P

Hej. Kom in på din blogg av en slump när jag kollade efter hingstar till mitt sto.



Måste bara säga att din blogg är rätt så intressant och så har du mycket fina bilder på både hästarna och dig=)

2011-03-19 @ 10:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0