God kväll 20-6-10

Halloj!
Idag har jag & Fiona vart iväg på ponnyridning i Tidaholm på Barnens dag med hjälp av Pysen, Malin & Johanna. Vi åkte för klubbens del och det va väl hyfsat lyckat. Det spöregnade när vi kom dit men redan efter 10 min så spack det upp och solen kom fram :) Hästarna skötte sig exemplariskt och det flöt på bra!
Sen har jag vart ute på en liten ridtur med Sushi men mer om det i ett annat inlägg.
Har inte dåligt ont i armarna ;) Va på Axevall och körde Venise igår och hon låg på så jäkla mycket så jag fick ligga raklång bakåt för att orka hålla henne! Så kom ihåg att korta tömmarna tills nästa gång!
Ska åka bort till Arnold på tisdag för att börja köra honom, wiho!

Kommentarer
Postat av: Anna & Lee

Hej ! Det är vi som har Emma. Hon står inte långt från där ni var och hade ponnyridning. Emma mår fint och sköter sig kanon. Har till och med blivit lite smalare. Ha det gott hälsningar Anna och Lee

2010-06-21 @ 19:56:41
Postat av: jenny

SV till Anna & Lee: Åh vad roligt att höra från er! Skönt att hon sköter sig, kör ni något?=) Ha det bra!

2010-06-21 @ 20:52:11
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad är det för vagn du har till Fiona? Är du nöjd med den?

2010-06-21 @ 23:40:11
URL: http://kjarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0