Tömkörning





Tömkörde rallybettan idag, dock bara i skritt eftersom underlaget inte är det bästa. Hon slappnar av emellanåt och blir mer och mer lösgjord, vi måste dock träna på eftergift i halterna. Tömkörning är ett jätte bra komplement då jag tycker att det är lättare att få henne lösgjord från backen, plus att det blir lättare för henne att arbeta utan mig på ryggen. I morgon ska vi på hoppträning, har inte hört någon mer hosta så tycker att det känns onödigt att skritta omkring (peppar peppar). Ska försöka få med mig någon som kan filma!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas träningen gick bra! Tömköra är något jag alltid velat lära mig, känns både väldigt enkelt och väldigt svårt, haha

Svar: Ja det är jätte nyttigt! Det är inte så himla svårt, man får testa sig fram lite i början :)
Jenny Larsson

2013-03-07 @ 21:59:33
URL: http://saganomensaga.blogg.se/
Postat av: Katarina

Kom igen nu, vi vet ju att du varit ute och hoppat (;

Svar: Nu så ;)
Jenny Larsson

2013-03-09 @ 18:43:23
URL: http://saganomensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0