Skogen

Idag har jag & den ofriserade Rallybettan vart ute i skogen, jag tänkte att det var dags att galoppera ute på hacket eftersom hon var så redig när jag galopptränade på bettet i förra veckan. Det funkade dock inget vidare, plattan i mattan och förhållningar var inte något som hon ville lyssna på. Hon var jätte fin i traven innan jag började galoppera, sen blev hon lite spänd men joggade på volt ett tag så lugnande hon ner sig lite. Vi miljötränade med skogstraktor som lastade virke, läskig bro med rinnande vatten under, råddjur och älgar. Vi fick väl inte ut så mycket ridmässigt av dagens pass men Sushi älskar skogen och miljöträning är ju aldrig fel! I morgon fm ska vi kanske till ridhuset och hoppa lite :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Petersson

Vilken fin profil bild på den super söta hästen :-)

2013-02-12 @ 11:52:57
URL: http://syrum.blogg.se/
Postat av: Freja

Svar: Dem är helt underbara! Nu har de börjat få lite ulligare päls och försöker småbusa med varandra :D

2013-02-13 @ 11:45:31
URL: http://frejalindskog.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0