Gårdagens hoppträning

Igår var det dags för vår andra hoppträning, det kändes bättre än förra gången. I början hade jag samma känsla som förra gången, att jag inte riktigt hängde med i sprången, hon hoppar ganska långa och stora språng. Men sen fick jag upp ett bra tempo och då kändes det mycket bättre och jag hängde med bättre. Hon var lite mer taggad och pigg igår men det är bara roligt hihi :) Något som inte är riktigt bra är att hon gnagde på bettet ganska mycket, får se hur jag ska klura ut en lösning! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

söt bild :)

Svar: Tack :)
Jenny Larsson

2013-02-23 @ 22:06:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se
Postat av: Anonym

Roligt att det går bra. Kan du inte filma en träning och lägga upp? Skulle vara så roligt att se :D

Svar: Ska försöka ordna det nästa träning :)
Jenny Larsson

2013-02-23 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0