Seger!

Idag gick sista omgången av Div II hoppningen av stapeln, efter att ha segrat i de två första omgångarna så kände vi lite press! Vi slutade på en andra plats i dagens omgång men vann totalt, så himla glad och stolt över de fina ekipagen som jag har fått vara lagledare för. Nu satsar vi på Div I till våren ;)
Något som är mindre kul är att jag börjar misstänka att jag är allergisk mot päls. Ögonen svullnar och näsan rinner om jag tillbringar för mycket tid på övervåningen där marsvinen finns, samt hos Sofia som har massa katthår överallt hos sig som jag har spenderat helgen hos. Kommer jag bara ut så lägger sig svullnaden och näsan klarnar upp. Det är ingen idé att ta ut någon katastof i förtid utan jag får helt enkelt åka till vc i morgon för att göra lite tester och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Freja Lindskog

Stort grattis till er! :D

Svar: None
Jenny Larsson

2012-10-22 @ 10:12:49
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0