På tur

Idag har jag och Sushi vart ute på en runda utan fölisen för första gången, sist räknades knappt eftersom jag höll mig i paddocken precis utanför stallet då. Det var lite gnäggit och taktigt men Sushi blev inte crazy i alla fall. Mamma var kvar i stallet för att hålla ett öga på Sensation och hon var ganska uppstressad men hon vänjer sig väl.
Min säkerhetsväst har ännu en gång pajjat så jag måste använda min gammla osmidiga, men den är bättre än ingen alls :)
Nu ska jag stoppa in Fiona i transporten och åka mot Ellen för att klippa henne (den maskinen jag lånade gav upp det), och sen styra mot ridhuset och KM i dressyr. Håll tummarna för att jag kommer ihåg programmet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0