Wroooom

Det har vart några intensiva dagar det senaste. I lördags var jag funktionär hela dagen på Vartoftas regionala hopptävling, med max två timmars sömn natten till lördagen så däckade jag hos Sofia ganska tidigt på kvällen sen. I går var det andra omgången utav Gota och mina super duktiga tjejer vann även denna omgång, så himla stolt!!! Idag har jag haft studiedag men jobbat 7-16, däckade i solen en timma när jag kom hem, krattade gräs och körde Fiona & inkörningshästen. Har gått en liten sväng med fölis också, hon går riktigt fint i grimma och grimskaft nu så länge man lägger armen över manken på henne *peppar peppar*, det ska nog bli häst av henne också ;)

Ellen, Frida, Jannika och Johanna red i laget denna gången. Foto: Peter Nordheim

Lite lagon glada tjejer ;) Foto: Peter Nordheim

Lillstumpan har biffat på sig lite! Foto: Malin Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0