Tävling 5/5

I lördags var jag, Fiona och min högra hand Sofia iväg och tävlade dressyr och maraton i Berg. I dressyren landade vi på 65 straff och då på 6 av 14 i placering. Jag är jätte nöjd med tanke på att det var första dressyrtävlingen på två-tre år + att vi inte hade tränat särskilt mycket. Vi behöver jobba på tempo och att ställa & böja. I maratonen landade vi på 33,9 straff och då på 7 av 14 i placering. Är nöjd med det också, jag tar på mig missarna, Fiona skötte sig galant! Vi fick se världens sötaste rådjurs kid när vi var ute och körde sträckan, pytteliten och megagullig. Så totalt hamnade vi på placering 6 av 14 vilket jag är nöjd med, nu är det bara att träna på!


På söndagen var vi med Gotalaget i Ulricehamn för att tävla första omgången, jag är lagledare. Världens duktigaste tjejer kammade hem första plats utav 15 lag, så himla stolt!!! Det kommer en bildbomd därifrån så småning om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0