Dagens tävling

Idag har jag & Fiona vart i Vartofta och tävlat klubbmästerskap i maraton. Fiona gick jätte bra, va lite seg på första och andra hindret men tredje och fjärde galopperade hon på super bra, speciellt fjärde. Fick såklart bara hinder ett och två på film ;) Vi fick i alla fall en hyfsad tid men när det var dags för prisutdelning så ropades vi inte upp förens i slutet, hade tydligen kört igenom två portar baklänges vilket medför uteslutning. Haha så typsikt mig men orkade inte lägga så mycket energi på det, Fiona gick så bra så det vägde verkligen upp. Lite surt dock när jag tittade på filmen nu från hinder två och jag inte ens kör fel?! Tyckte att de sa att jag körde fel på tvåan & fyran men jag körde minsann inte igenom någon opasserad port haha. Jaja var ju "bara" ett klubbmästerskap men lite tråkigt ändå!

Bilder från i fredags när jag och Sofia var och tränade, smidigt att ha en liten häst ;)

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Hihi - vilken sötis hon är :o) Grattis till bra känsla!

2011-09-18 @ 14:49:43
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: fridan

hon är för söt!!! skönt att du är nöjd men surt att/om du körde fel...



sv: :D

2011-09-18 @ 19:13:06
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström-

sv; jaa verkligen. och att de skulle blie ett såhär bra svenskt em är ju helt galet! :)

2011-09-19 @ 12:56:43
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0