Ridning hos Sofia

I måndags var jag hos Sofia och red på Flax som är ett 22årigt stabilt halvblod som gått St Georg eller nått sånt, jätte snäll och mysig. Sofia red på sin fina Viper, vi red ut en liten sväng först och sen red vi på banan lite. Träningsverken satt i ända tills igår haha!

Sofia & Viper!
Jag fick testa att rida Viper lite och vilken häst haha! Hans steg är underbart och han är så himla ambitös och känslig, han kände av minsta lilla spänning i min kropp så helt plötsligt började han gå i sluta när jag travade utan att det kändes som att jag gjorde nått. Sofia ska verkligen ha cred för att ha utbildat denna fina häst och rida honom så bra, ska gasa iväg och titta på när dom tävlar senare idag.

Jag & Flax häver oss över ett hinder, notera min ansiktsfärg ;)

Viper busar

Kommentarer
Postat av: fridan

kul o rida andra pållar ibland :)) såg ut som riktigt trevliga hästar båda två...



sv: shopping är aaaalltid kul :D

2011-10-29 @ 21:35:24
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0