Nationell hoppning


Igår var jag, två goda vänner + en lillasyster och kikade på nationell hoppning i Gäsene. Vi såg 115-120 klasserna tror jag, va väldigt många startande med och massa fina ekipage. Fick åka hem mitt i då min bror hade kommit hem och fem hästar var på rymmen, stackarn kan inget om hästar haha. Vi hade det i alla fall väldigt skönt där i solen med våran lyxiga piknick :)

___________________________________________________________________
Var på seminstationen med Sushi i fredags men hon hade precis gått ur brunsten så vi ska dit om två veckor igen

Kommentarer
Postat av: Katarina

Sv. Åh, skoj!



Jag hade jätteroligt idag, MEN glömde ett hinder så jag blev utesluten :p Annars gick det super, extra nöjd eftersom jag knappt ridit hästen innan :p

2011-05-22 @ 15:59:19
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0