News

  • Tränade med Sushi i måndags och det gick riktigt bra. Annika är imponerad att det gick så snabbt för oss att hitta formen. Jag säger att damen är lättriden bara jag gör rätt, kul kul att det börjar funka lite smått i ala fall :)
  • Fiona ska få skor i nästa vecka vilket betyder att vi kan börja variera våra rundor betydligt mer, skönt!
  • Jag är något fruktanvärt omotiverad på allt just nu, även om det går bra, men hoppas att det kommer tillbaka. Vädret är ju inte direkt skit kul, jäkla snö!!!!
  • Jag va på Axevalla i söndags och körde Venise för första gången på länge, det gick bra men hon va heeeeet! Hade träningsverk i armarna efter haha

Sommar tack!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hehe, kan bara tänka mig att försöka hålla ett sånt där litet odjur framför en sulky.. (eller den där Venice kanske är storhäst..?) :p

2011-03-10 @ 14:38:20
URL: http://teaaftereight.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack så jätte mycket =)



det tyckte jag lät jätte bra, :D tittade på hingstarna och dem såg jätte fina ut :D

2011-03-11 @ 23:16:47
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0