Uppis


Mästerfotografen Jenny har vart i farten igen!
Har vart väldigt dåligt med uppdatering här de senaste månanden/månaderna och det beror på att hästarna har fått en liten vila. Jag har inte haft lust & ork så hästarna har gått och blivit tjocka och fina istället! Fiona har dock körts mer än vad Sushi har ridits, har prioriterat henne då vi ska tävla i augusti. Nu åker jag till Falsterbo hela nästan vecka (KUNGLIGT) men efter det så ska jag börja sätta igång Sushi igen. Vi får se hur det går med dräktigheten och om jag kan komma igång och träna igen och eventuellt hinna med en liten tävling.

Kommentarer
Postat av: fridan

men fuuuusk! vill med till falsterbo.. men jag jobbar hela veckan :/



sv: hihi tack :D

2011-07-01 @ 21:59:53
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Åh okej =)

2011-07-01 @ 22:04:17
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0