Sammanfattning för de senaste två veckorna

Fiona:
Hon har blivit skrittat fem dagar i veckan båda veckor. Vi har haft turen och haft sällskap några gånger nu på lovet av pappa & Bläss, pappa & Saga, pappa & Pysen eller Malin & Molly. Det blir lite roligare för henne då, dock får vi trava ikapp med jämna mellanrum haha! Så nu den här veckan som kommer så ska vi börja jogga. Underlaget börjar dock bli ett problem, hon är ju barfota och det börjar bli ganska isigt. Borde egentligen sko henne men det där jäkla körkortet kostar ju multum...

Sushi:
Hon har blivit riden fem eller sex dagar båda veckorna. Det känns som att det börjar lätta lite nu men samtidigt som hon har börjat hänga sig i vänster handen, fick tom kramp i förrgår! Men vi ska träna i morgon igen så hoppas på att kunna lösa lite sånt då! Hon har börjat få fin placering på hals & huvud men de känns som att inte ryggen riktigt hänger med, samtidigt vet jag inte hur mycket jag kan begära av henne med tanke på att hon fortfarande är ganska omusklad. Jaja får prata med Annika i morgon!


Sushi fick gå naken en stund i det fina vädret häromdagen, mycket uppskattat!

Har ju haft sportlov nu men det har vart långa hästiga dagar så man är helt slut på kvällarna. När jag går i skolan och har igång båda hästarna är jag inte inne förens 20-21, det tar på krafterna! Idag måste jag plugga eftersom jag inte tagit tag i det innan, hoppas på att hinna ut med dom ändå, är ju super fint väder idag med!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Duktigt jobbat tycker jag! :)

2011-02-20 @ 20:22:20
URL: http://teaaftereight.blogg.se/
Postat av: fridan

duktig du är :D och kul att det går framåt med sushi! tränar ni regelbundet nu? :)

2011-02-21 @ 21:05:14
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0